2012. február 17., péntek

A Teremtő 10 isteni kinyilatkoztatása

 

1. ISTEN VAGYOK. Nem helyezek magam elé más Istent. 

2. Nem követek hamis bálványokat és nem faragok bálványt semmilyen illúzióból. 



3. Minden lélegzetemmel tisztelem magamat, és sosem veszem számra nevemet hiába.

4. Nem erőlködöm többé, mert a könnyű utat választottam, Életem váljon a nyugalom Úrnapjává!

5. Tisztelem a férfi és női énemet, és legyenek boldog örök életűek!

6. Életet adok a belső sugallatnak, és nem ölöm meg a küszködés és a félelem gondjaival.

7. Hű és odaadó szolgája vagyok önmagamnak, és nem csalom meg magamat azzal, hogy mást jobban szeretek.

8. Hálát adok jólétemért, és nem lopom meg magamat azzal, hogy hiányt képzelek.

9. Mindig hű vagyok magamhoz, és nem állítok hamis tanút magam ellen semmilyen okból.

10. Vágyakozás helyett teremtek, és nem irigylem a jólétet másoktól, hanem tisztelem isteni teremtéseiket.

VAGYOK, AKI VAGYOK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése