2012. január 23., hétfő

Az egészség megteremtése


 
Mostantól kezdve jóindulatubb leszek. Az öröm, boldogság, vidámság válik megszokott hangulatommá. Mindennap szeretetreméltóbb és megértőbb leszek. Környezetem számára a vidámság és jóakarat központjává válok, saját jó kedélyemet terjesztem közöttük. Ez a boldog, örömteli, vidám hangulat, lesz megszokott, természetes állapotom. Hálás vagyok érte

;Végtelen intelligencia vezérel és irányít minden lépésemnél. Egészségem tökéletes és a harmónia törvénye hatja át testemet és lelkemet. Szépség, szeretet, békesség és bőség ölel körül. A helyes döntés és az isteni rend elve kormányozza egész életemet. Tudom, hogy életem fő vezérelve az élet örökérvényű igazságain alapul , és tudom, érzem és hiszem, hogy tudatalattim a tudatos gondolataim természete szerint választja meg reakcióját.

A görcsös aggodalmaskodással, kételkedéssel, hitetlenkedéssel a tudattalattimban lakozó bölcsességet és végtelen intelligenciát tagadom meg, valahányszor akadályokat, gátakat, késleltetéseket állítok elő tudatos elmémben. Ezzel a negatív mentalitással alátámasztom azt, hogy tudatalattim nem képes megoldani a problémámat. Ez pedig mentális és érzelmi görcsökhöz vezet, és hosszú távon tragikus élethelyzeteket, betegséget, szegénységet, kudarcot eredményez. 

A Teremtés pozitív értelmével összhangban álló vágyaim megvalósításához határozottan, naponta többször kell kijelentenem magamban.A végtelen intelligencia, amely ezzel a vággyal megajándékozott, felfedi előttem a vágyam kiteljesedéséhez szükséges, tökéletes tervet, és a végrehajtás során is vezérel. Tudom, hogy tudatalattim mélységes bölcsessége engedelmeskedik óhajomnak, és amit bensőmben érzek és kijelentek, az a külvilágban is megmutatkozik. A világban összhang és egyensúly uralkodik
Tudatalattim ismeri a megoldást. Most is engedelmeskedik nekem. Hálás vagyok, mert tudom: tudatalattim végtelen intelligenciája minden dolgok tudója, és most is felfedi előttem a tökéletes választ. Mélységes meggyőződésem felszabadítja tudatalattim fenségét és dicsőségét. Örvendezem.
Saját tudatalattim hatalma révén bármit megtehetek.
Én vagyok a lelkem kapitánya és a sorsom mestere: enyém a választás joga és képessége. Nem hagyom, hogy mások gondolkodjanak helyettem. Magam választom meg gondolataimat, és magam hozom meg a döntéseimet. Az életet választom! A szeretetet választom! Az egészséget választom! A bőséget és a boldogságot választom!

Testemet és annak összes szerveit tudatalattim végtelen intelligenciája alkotta. Tudatalattim tudja, hogyan gyógyítson meg engem. Az ő bölcsessége teremtette összes szervemet és szövetemet, izmaimat, csontjaimat. Bensőmnek ez a végtelen gyógyereje most lényem valamennyi atomját átalakítja, hogy minden porcikámban egészséges legyek. Köszönettel adózom a gyógyulásért, mert tudom, hogy most is gyógyulok. Csodálatosak bensőm teremtő intelligenciájának művei.
Ahogy a csőben áramló víz követi a cső alakját, ugyanúgy követi az élet rajtam átáramló princípiuma gondolataim természetét. Kijelentem, hogy a tudatalattimban jelen lévő gyógyító hatalom harmónia, egészség, békesség, öröm, bőség alakjában áramlik rajtam keresztül. Úgy tekintek e hatalomra, mint eleven intelligenciára, kellemes, bájos útitársra. Rendíthetetlenül hiszek folyamatos áramlásában, amely élénkít inspirál és felvirágoztat. Éppen ezért azt kapom, amire vágyok. Amiként hiszek, akként adatik nékem. 

Isten tökéletessége fejeződik ki most bennem, a tökéletes egészség eszméje tölti el a tudattalattimat. Istennek rólam alkotott képe tökéletes kép, tudatalattim pedig az Isteni Elmében rejlő tökéletes képpel összhangban alkotja újjá testemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése