2012. február 4., szombat

Köszönöm...



Köszönöm azoknak az embereknek, akik miatt valaha sírtam, hogy megérezhettem az élet rossz oldalát. Így sokkal könnyebb hálásnak lenni a szép napokért, s értékelni minden mosolyt.
Köszönöm azoknak, akik bántottak vagy átvertek, hogy nekik hála megtapasztalhattam, milyen amikor meg kell keményítenem a szívem, s tovább lépni akkor is fáj.
Köszönöm azoknak, akik elhagytak, nem becsültek meg, nem voltam elég jó nekik, hogy miattuk megbecsülök minden felém irányuló szeretetet, észreveszem még a csöppnyi boldogságot is, s talán az elszakadásnak köszönhetően új kapuk nyílhatnak meg előttem, amelyekre addig nem is számítottam.
Köszönöm azoknak, akik kis időnyi színlelt barátság után kiléptek az életemből anélkül, hogy támaszkodhattam volna a segítségükre a bajban. Így idő előtt fény derült azokra, akikkel nem csak az örömöm, hanem a bánatom is megoszthatom.
Köszönöm mindenkinek, aki nem szentel elég időt arra, hogy megismerjen, hanem csak felszínesen ítél meg. Annál nagyobb örömömre szolgál, ha valaki veszi a fáradtságot, hogy megismerjen. Így őszintén nyitott lehetek mindig az új emberek érdeklődésére.
Köszönöm mindenkinek, aki fájdalmat okozott valaha nekem, hogy nekik hála, még mindig erős a lelkem, s nem roskadok össze az élet terhei alatt.
Köszönöm mindazoknak, akik a legnagyobb igyekezetem ellenére sem foglalkoznak velem, s nem szeretnek, hiszen megtanítanak arra, hogy nem kedvelhet mindenki. Annál lelkesebb örömmel fogadom azoknak az embereknek a közeledését, akik szeretettel fordulnak felém.
Köszönöm azoknak az embereknek akik lekezelően bántak velem, hazudtak nekem, kihasználtak vagy átvertek, hogy így már mindig pontosan a szemem előtt lebeg milyen ember nem akarok lenni.
Köszönöm azoknak, akik sosem hittek bennem, hogy nekik köszönhetően mindig volt valami célom, amiért foggal-körömmel harcoltam, s sosem adtam fel.
Köszönöm azoknak, akik mindig csak a hibáim hangsúlyozták, és sosem erősítettek a pozitívumokban. Én annál erősebben igyekeztem a jó tulajdonságaimat előtérbe helyezni, s mégjobban törekedtem a pozitív dolgok megerősítésére.
Minden ember, aki az életem részese volt, minden megtapasztalt érzés ami velem történt, hozzájárult ahhoz, hogy olyan színben lássam a világot, ahogyan most látom. Úgy tekintsek az emberekre, ahogyan érzek. S olyan szívvel várjam a jövőt, ahogy most várom. Hozzájárultak ahhoz, hogy olyan ember váljon belőlem, akivé lettem minden jó és rossz tulajdonságommal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése